EMAG

EMAG

12.06.2012

„Le transmit dâmboviţenilor respectul şi preţuirea mea”

Adrian Ţuţuianu

Adrian Ţuţuianu

Nou preşedinte al Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Adrian Ţuţuianu, care a avut aproape 20 de procente peste urmăritorul său, Florin Popescu, a declarat că aşteaptă să îşi înceapă activitatea la noul loc de muncă, pentru că ştie ce trebuie făcut.

„Ştiu din prima zi ce trebuie făcut la Consiliul Judeţean. Am să intru imediat în pâine. Ştiu care îmi sunt priorităţile şi ştiu foarte bine că voi avea o majoritate solidă, undeva la 60%, ceea ce înseamnă 22 de consilieri judeţeni. Supremaţia PDL în Dâmboviţa a încetat. Este un act de dreptate pe care l-au făcut cu ştampila în mână dâmboviţenii, cărora le transmit respectul meu, preţuirea mea”, a declarat Ţuţuianu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu