EMAG

EMAG

16.06.2012

"Românii au talent",

Valentin Dinu, cel care a impresionat o ţară întreagă cu vocea sa la "Românii au talent", a lansat primul single din carieră.

"Sunt ok" este o colaborare cu tânărul hip-hoper What's Up, este compusă de Marius Moga şi reprezintă piesa de debut a lui Valentin Dinu.
"Sunt foarte fericit că am ajuns până aici, în momentul în care îmi lansez propriul meu single. Totul mi s-a părut un vis, încă din clipa în care am avut onoarea să colaborez cu artişti mari cum sunt Andra, Holograf sau Pepe! Sper ca piesa "Sunt ok" să prindă cât mai bine iar la anul mă gândesc sa particip la Eurovision", a declarat Valentin Dinu, pentru Pro FM


 

click pe poza pentru galerie
FOTO (1)
Ocupantul locului al treilea la "Românii au talent" a renunţat la jobul de la spălătoria auto, având acum o sumedenie de oferte pentru a susţine recitaluri în diferite locuri. Chiar dacă nu a câştigat marele premiu, de 120.000 de euro, Valentin Dinu şi-a schimbat radical viaţa, fiind acum un important sprijin pentru fiul lui. Tânărul strânge bani să cumpere propria casă.
În urmă cu ceva vreme, Valentin Dinu era un simplu muncitor într-o spălătorie auto din Ploieşti. S-a înscris la "Românii au talent" cu speranţa că va lua marele premiu şi aşa va putea oferi familiei sale o viaţă mai bună. Chiar dacă nu a câştigat concursul, Valentin i-a impresionat pe membrii juriului, primind ajutor pentru a-şi face o carieră muzicală. Dinu a colaborat cu Andra, cea care l-a încurajat pe tot parcursul concursului, cu Holograf şi Pepe, fiind invitat chiar şi la nunta lui cu Raluca Pastramă. "Am avut marea onoare să colaborez cu trei artişti mari. E vorba de Andra, Holograf şi Pepe, iar dacă aş mai avea ocazia aş colabora încă o dată cu toţi, pentru că m-am simţit extraordinar alături de ei", ne-a declarat Valentin. De altfel, cariera artistică a tânărului este în plină ascensiune, momentan fiind implicat într-un turneu naţional. Conştient de talentului lui, dar mai ales de faptul că nu a făcut nicio oră de canto, Dinu urmează cursuri avizate pentru a se prezenta cât mai bine în faţa fanilor săi. "Nu am făcut ore de canto înainte de a participa la «Românii au talent», însă acum iau ore cu profesorul Cornel Eremia", mai spune Valentin. Deocamdată, artistul interpretează doar coveruri, însă lucrează la un prim single pe care vrea să-l lanseze cât de curând. Valentin este pe cale să îndeplinească visul lui şi al familiei sale, acela de a avea o locuinţă. "Nu am reuşit să-mi cumpăr o casă până acum, dar în viitorul apropiat se va întâmpla şi asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu